Als manager accountancy ben je bovenop jouw takenpakket bezig met planning, organisatie van het kantoor, opleidingen, opvolging van de kwaliteitsnormen (ITAA + eigen kantoornormeringen). Daarnaast ben je ook key-user voor tal van softwareapplicaties.

Als manager heb je de finale verantwoordelijkheid voor de afwerking van jouw dossiers.

Daarnaast heb je de verantwoordelijkheid over boekhoudstukken (aankoopfacturen, verkoopfacturen, bankafschriften via codabox, loondocumenten via Soda) digitaal en op een continue wijze.

Verder ben je verantwoordelijk voor de verschillende fiscale aangiften: BTW, listings, voorbereidingen van rulings, familiale opvolgingen (successie, schenkingen,…), personen- en vennootschapsbelasting en roerende voorheffing, indien van de fiches 281.20 of 281.50.

Als manager zal je ook vaak samenwerken met de controllers binnen grotere familiebedrijven voor de opmaak van de rapporteringen.

Je wordt daarenboven ingeschakeld voor de opmaak van een financieel plan voor o.a het oprichten van vennootschappen,…

Als financieel adviseur/ ambassadeur van Finvision ben je de bedrijfscoach van jouw klant en ga je bijvoorbeeld ook suggesties doen voor het opstellen van BI-tools.

De strategische beslissingen die genomen worden door de vennoot zal jij uitdragen en implementeren naar jouw team. Je beheert tenslotte ook de klantenportefeuille van jouw team waardoor je jouw vennoot ontzorgt en optimaal ondersteunt en dit niet alleen voor bestaande klanten, maar ook voor het genereren van nieuwe klanten.

Wat wordt er van jou verwacht?

  • Je behaalde een bachelor of master in een financieel-economische richting.
  • Je hebt een gezonde kennis van Tax om jouw klant een totaalondersteuning te kunnen bieden wat betreft de personen- en vennootschapsbelasting.
  • Je bent analytisch ingesteld en je hebt een talent om logische verbanden te leggen op basis van cijfers!
  • Je bent een gemotiveerde, proactieve en klantgerichte teamplayer, met excellente communicatiecapaciteiten. (affiniteit met commerc. Skills)
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goeie kennis van Frans en Engels.
  • Software toepassingen als MS Office (Word , Excel en Powerpoint) zijn een basisvereiste. Affiniteit met BI-tools zijn een pluspunt.Je bent bovendien bereid om met diverse boekhoudpaketten te werken (exact online, navision, adsolut, yuki,…)
  • Je bent ‘hands-on’, stressbestendig en je beschikt over een ‘no-nonsense’, dynamische ondernemersmentaliteit.
  • Je bent discreet, nauwkeurig, kritisch en werkt graag ordelijk.
  • Je voelt je aangetrokken tot een flexibele werkomgeving bij een dynamische speler in de dienstverlenende sector.
  • People-management en coaching behoren tot jouw interesse.
  • Interesse in netwerkevents om jouw klantenportefeuille uit te bouwen is een pluspunt.

Wat bieden wij jou aan?

  • Een aantrekkelijk verloningspakket (inclusief bedrijfswagen en andere extra- legale voordelen) op basis van jouw ervaringen en capaciteiten.
  • Een fijne bedrijfscultuur in een organisatie met een familiale en vlakke structuur.
  • Een dynamische werksfeer, die persoonlijke ontwikkeling en groei stimuleert.
  • Persoonlijk advies en begeleiding bij o.a het behalen van de ITAA-titel en andere opleidingsmogelijkheden via interne en externe seminaries.
  • flexibele werkuren en aandacht voor ‘work-life balance’.
Solliciteren